Reklamace zboží značky XIAOMI

Námi prodávaná značka mobilních telefonů XIAOMI poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Vždy doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak správně postupovat při zadávání reklamace?

  • Sepište co možná nejpodrobněji reklamovanou závadu.
  • Kontaktujte přímo autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží. Využít můžete samozřejmě také bezplatný svoz zboží. 

Proč je lepší reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Vždy nejrychlejší způsob vyřízení reklamace - reklamace jsou vyřízeny v 90% případech do 14 pracovních dnů.
  • Jistota odborné diagnostiky problému - nechte práci na profíkovi.
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu - například bezplatný svoz zboží přímo od vás.

 

⇒ Seznam servisních center XIAOMI