VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCÍ, Z DŮVODU VELKÉ VYTÍŽENOSTI, PROSÍM, POUŽIJTE KE KONTAKTU NÁŠ E-MAIL. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ A PŘEJEME VÁM VESELÉ VÁNOCE.

Vrácení zboží

Nevyhovující zboží zakoupené prostřednictvím internetu můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

reklamace_banner_chytre_vraceni_1

 

 Do pole níže vložte svůj e-mail, který jste použil/a ve vaší objednávce. Náš systém podle e-mailu automaticky zjistí objednávky, které u nás máte. 

Náš systém Vám automaticky zašle e-mail s objednávkami, které u nás máte. Vy si poté jen jedním klikem vyberete objednávku a produkt, který nám budete vracet.

 Napište nám důvod vrácení, číslo bankovního účtu a vaší adresu a máte skoro hotovo! Poté stačí zabelený produkt předat dopravci a zaslat zpět na naší adresu.

 

 


  1. Zboží co nejdříve (nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy) zašlete zpět na naší adresu (iGlass.cz Distribution s.r.o., Lesní 68, 252 65 Holubice-Kozinec, Praha-Západ).
  2. Vrácené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. K výrobku přiložte kopii faktury. Přiložený daňový doklad usnadní identifikaci výrobku a pomůže k rychlému vyřízení Vašeho požadavku.
  3. Zboží uveďte do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  4. Zboží nezasílejte zpět na dobírku, zásilka bude jinak odmítnuta.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě hrazeny ze strany kupujícího.

Na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů nevzniká právo v případě zakoupení zboží v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (IČO).